várom az elbaszott szilveszterek nonpluszultráját, amiben minden szarul sült el és reszketve várja a folytatást az illető, de kikötöm, hogy csak objektíven írjatok, a bedurcizás-hazamenés, 10-kor behányás-hazamenés nem számít, vért, hányást és könnyeket akarok!

Most így átgondolva próbálom kitalálni, hogy melyik szilveszterem is volt a legszarabb, komoly a verseny, volt olyan hogy egyedül otthon, volt moszvka-teres, volt mindenhonnan lemarados, volt (ex)csaj kollégájának pasijának béna barátaival szerencsétlenkedős, volt társasjátékozós, szóval komoly a verseny, nem is tudok dönteni. remélem sikerült a fenti példákkal kedvet csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://porkeporke.blog.hu/api/trackback/id/tr48283333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rexter 2008.01.03. 21:25:16

én csak a legjobbat tudom mondani. mikor bekaptunk egy fél bélyeget páran, vagy háromnegyedet már nemtom. na az jo volt!

Rendes Ember 2008.01.03. 21:40:58

Hajnal 4-kor ballagtunk párommal haza egy nagyon jó buliból. A teraszajtó nyitva volt. Beléptünk és a lakás szétkúrva, betörtek hozzánk. Kb. 150000 rongy bánja, nem mind kp., merthogy gyakorlatilag eddig se volt semmink, most még azt is elvitték. Szerencsére a kölyök volt a nagyinál és nem fordítva. BÚÉK

Megics 2008.01.03. 22:05:42

Különbuli asszonnytól, délután otthon alapozás: remek, haverok jönnek értem: remek. Helyszín: iskola termei, sok ismerős, bebaszás, emlékek oszlanak. hazmegyek, valahol megcsúszok, elesek (csúnya, de tényleg). otthon mindenlámpa fel, ajtó nyitvahagy, ruhástul ágyba zuhan. Asszony később jött csak, de már nem szeret...nem bánt.

bloodhound 2008.01.03. 22:28:16

pár évvel ezelőtt, tök egyedül az üres albérletben, jan 2-i vizsgára tanulva... a himnusz megtekintése után negyed órával már lefeküdtem aludni...

persze igazából a magány érzése volt ebben a borzasztó, nem a tanulás. olyannak éreztem magam, mint egy kísértet, akiről tudomást sem vesz a világ... :)

Bisztő Gyalla 2008.01.03. 23:20:46

Bedöglöt a zenegép a krimóba, igy nemtuttuk halgatni a Lajcsinak a művészeti irányu lakodalmas rokkzenéjét, ezér mi keletet, hogy elénekejjük azokat a nótákad, de utánna az Ibi énekelt eggy kantátát, de az bekel vajjam igen roszul eset, mer nemmosta ki a szájábol a patkányszagot, mer othon rengeteg ijen kis hörcsököt meg pockot nevel termosztátba, és eléggé átjárnak rá a hörcsökszagok.

alfonz 2008.01.03. 23:26:08

Tulajdonképpen mi ez a kényszeres érezzük kurva jól mmagunkat, mert szilveszter van? Mi a faszért kell ünnepelnünk a szilvesztert? Mi történik ekkor? Egy sima nap, amit követ a másnap, annyi különbséggel, hogy egy számmal nagyobbat írunk a dátum helyére. Durrantsunk petárdákat, lőjük ki egymás szemét, igyuk le magunkat a megalázásig? Ez csak azoknak a szórakozása, akik nem tudják úgy élni az életüket, hogy a mindennapot ünnepnek éljenek meg, és azzá tegyenek másoknak. Próbálják meg szeretni magukat és társukat. Nem lesz szükség naptárba írt ünnepre, hogy jól érezzék magukat.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.01.03. 23:31:05

én se értettem soha, hogy az emberek mit esznek a szilveszteren. A kötelező jellegű bulik elég gyakran rosszul sülnek el. Ráadásul idiótaság az újévet a legsötétebb tél közepén ünnepelni, amikor nyoma sincs semmilyen megújulásnak. A hideg kiráz, ha arra gondolok, hogy éjfélkor koccintás majd valamilyen rejtélyes okból kifolyólag mindenki az utcára csődül, petárdázni meg puskaporszagot szivni meg céltalanul lézengeni a jéghideg téli éjszakában.

Az idén kihagytam ezt a hülyeséget és én jártam jól. Amúgy a legjobb szilveszterem pont társasjátékozós volt, a többi ivós-utcánrohangálós-kötelezőbulizós csak rémálom volt mind.

Hix__ · http://hix--.blog.hu 2008.01.03. 23:47:43

Szilveszter napján megtud, hogy nem meghirdetett Tilos Rádiós buli Pécsen levés (kollégiumban valahol). Lelkesedés, ráflesselés, nekivágás. Kollégiumban sokat keresgélés, kurvajóterem találás, bulinemottlevés :( . Később kiderülés, mi elmentünk szar kis tanulószoba melett, buli ott levés (Mi volt ebben a Tilos party??? Azóta sem tudom, szerintem semmi.). Max. 40 ember beférés, világosság levés, no bulihangulatlevés. Ekkor ki csajt elrángattunk, javaslás menjünk barátjához. Éjfél egy szar mellékutcában, tüzijátéknemlátás. Barátja dolgozás Pezsgőház, vendégek nagyestélyiben, mi égés. Gyorsan lelépés, hazamenés, alvás, próbálni elfelejtés.

Hauzer 2008.01.03. 23:58:50

Pár évvel ezelötti szilveszterem..házibuli miegymás,majd egy kellően mattrészeg ismerősőm lefejelt úgy egy lányt(véletlenül "tánc" közben) ,hogy annak az orra tört jó sok vérrel körítve a táncparketten,majd a srác sikeresen bele is hányt ebbe, majd kiterült és ájulósra vette onnantól a figurát:) Onnantól vhogy nem volt buli hangulat:)

nol · http://www.blog.hu 2008.01.04. 00:08:11

Most így visszagondolva ugy 8 évvel ezelőtt.
Az akkori barátnőmnél volt házibuli, legjobb barátom már 8kor beivott mert nem bírta a piát, lefektettuk hát egy plüssdíványra alukálni. Persze mi buliztunk éjfélig, mikor észrevettem, hogy lelóg a fekvőhelyről. Próbáltam visszatenni mikor láttam hogy a hányásában feküdt. Szülők 2re érkeztek ezért gyorsan rendbe kellett hozni a díványt, no meg a srácot is. Nem sok kellett hogy mellé tegyem az én rókámat is. Végül hajnali 4re olyan jó állapotban volt hogy ő vezetett hazáig :) Ennyi.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.04. 00:19:33

át kellene tenni ezt a szart március 1-re! szavazzuk meg!

Dave 2008.01.04. 00:20:36

38 fokos lázzal és a 4 algopyrint leszámítva üres gyomorral. De azért koccintottam éjfélkor kamillateával...

gesztenye 2008.01.04. 00:24:54

2007 szilvesztere a legrosszabb, mert dolgoztam este 8-ig, s haverok barátok leléptek 300 km-re már egy napja! Én meg újra dolgoztam reggel 8 tól! Nem mintha hiányzott volna az ivás, de egy kis társaság nem ártott volna. Persze a barátnő azért tud nagyon kellemes pillanatokat is okozni(okozott is!) Konyec

Johohózsika 2008.01.04. 00:33:33

Szombathelyi első lépcsős (kiemelten fontosnak és ébernek számító) laktanyában, vaságy szélén, zsebrádióval néhány más szerencsétlen bakával. Megkóstoltuk az arcszeszt is keresűségünkben.

silly 2008.01.04. 00:53:43

Badarság hogy kötelező lenne. Aki úgy érzi, az rohadjon otthon-mert nem kötelező, antiszociális és megkeseredett emberek jobban is teszik talán... Vagy lehet kulturáltan, arra érdemes társaságban, barátok között jól érezni magunkat, és remélni azt amit ilyenkor mindannyian teszünk: a szebb jövőt. Bebaszás nélkül. Esetleg mint az idén, a barátnőmmel a téren úgy érezni megállt az idő ;)

Amúgy legocsmányabbbb Szilveszter : Koszovó, 10 hónapja távol az otthontól, éjfélkor végtelen AK sorozatokra ébredve, a másik oldalamra fordulva konstatáltam: 1993-t írunk, és vagy 1 órán keresztül próbáltam visszaaludni mire sikerült...

ja 2008.01.04. 01:33:24

alfonz right! tv-m sincs, nemhogy szivesztert ünnepelnék.. teljes az életem, jól érzem magam, nincsenek kulturális komplexusaim sem.. :)

c p 2008.01.04. 01:56:49

már kurva régóta nem tartom a szilvesztert, de hogy ezek a szerencsétlen hülyék is kezdik így gondolni, meg beindult a miafasznakszilveszterezni mozgalom, kezdek kétségbeeseni, h. már nem csak én vagyok kiemelkedően okos és éleslátó

c p 2008.01.04. 01:58:52

::silly 2008.01.04. 00:53:43::

"Vagy lehet kulturáltan, arra érdemes társaságban, barátok között jól érezni magunkat" - vagy lehet finomkodva mellébeszélni és elhallgatni, h. igazából milyen jó volt neked a két 8 éves gyerekprostival :]

brezo 2008.01.04. 02:17:26

Az idei. Kukori és Kotkodád néztem egyedül a szgépen, majd fél egykor nyugovóra tértem, miután fél tizenkettőkor eladtam a kissé viseltes marhapörköltből álló vacsorám egy kávéért és egy doboz cigiért.

özcivit 2008.01.04. 03:58:17

Eddig idén volt a legjobb,bár nehéz igazán győztest hirdetni mert sok "jó" szilveszterem volt.:DNah de nézzük a befutót:barátom a haverjaival, én itthon betegen a zsepijeimmel és a szgépemmel...Búék mindenkinek:)

nyekk 2008.01.04. 07:53:55

Thomas Grande 2008.01.04. 00:08:11 "...Végül hajnali 4re olyan jó állapotban volt hogy ő vezetett hazáig :)..."
Ezt viccesnek gondoltad!!?? Jövök az úton, meg azzok, akiket szeretek, és egy életveszélyes mattrészeg mocskos barom állat autózik velem szemben, ami egy másik marhának tetszik itt a blogon, esetleg valami kis pöcs meg azt hiszi, hogy ez olyan jópofa. Ideje volna, hogy éljetek át egy- szörnyű autóbalesetet ( mondjuk személyesen az égő kocsiba szorulva), hogy lássátok milyen " jópofa" is az ilyen sofőr.

xgb 2008.01.04. 07:54:29

a meg karacsony elott osszeszedett gyomorvirus (verhanyas, gyomortukrozes, infuziok, toloszek)hatasara a MAV korhazban toltottem a szilvesztert.:(

Frunkp 2008.01.04. 08:10:07

Első hystéria parti becélzása felvonulási téren egy barátommal, célzóvíznek nagyobb mennyiségű tequila (elvégre ott drága a pia) majd 40 méterre a bejárattól megbotlottam, de ezt még korrigáltam, viszont segítőkész barátom vigyázott rám, el ne essek.Ennek módja,két kezem lesorítva, felkiálltás, el ne ess! Majd rámdőlés, és ketten landoltunk a macskakövön, melynek lendületét csak a fejem tompította... Ennek eredményeképp szilveszter balesetin agyrázkódással, és a dokival egy algopirin ampullával koccintottam.

frensys 2008.01.04. 08:33:49

Hát én is utálom ezt a kényszerbulizást..én itthon maradtam..ittam picit mg néztem a tévét és ennyi.A barátok mind eligérkeztek ide oda igy nem akartam zavarni senkit.

De látom vannak itt "okos" hozzászólások,a sok gyökér bepiálós ember.Úgy kell nektek.Ezért tart itt magyarország és a világ mert mindenki szétcsapja magát és képtlen normálisan élni és ünnepelni hamár ünnepelni kell,lásd szilveszter.

Nekem is volt régebben sok érdekes szuilveszterem sok sok bulival..de mára úgy látom hogy elég társaságban is jól érezni magad nem kell céltalanul bolyongani az utcán meg mint a sok gyökér(pasik 90 százaléka)inni alkoholizálni,csodálkozom hogy ezeknek van barátnője és eltűri én már rég kibasztam volna az ilyen gyökér pasikat.na buék.

Ferko76 2008.01.04. 08:38:11

Nyekk, azt a részeg állatot kellett volna megleckéztetned aki szembe jött, akkor most nem lennél frusztrált.
Olvasd el szépen, tagoltan az írást, értelmezd, és ne emelj ki belőle részleteket. De segítek, este 8, nem bírja az italt, ergó keveset ivott, hányt, tehát az is kijött, eltelt 8 óra, kijózanodott. Hol itt a részeg állat a kocsiban?

csalamádé 2008.01.04. 09:26:06

lassan én is kezdek arra hajlani, hogy lemondok a szilveszteri kötelező bulizásról. Bár városi főtereken, tömegben nyomorogva, fagyoskodva, drágán pijánlva még sose voltam ( hála istennek), nem is tervezek, de a bulik többsége, amin részt vettem, szar volt. Valahogy csak azok jöttek be, amiken barátokkal voltunk, dumcsiztunk, finoman iszogattunk, társasjáték stb. Egy bulinak nem az a lényege, hogy bepijálok, mint állat, osz jó. Ezzel a többiek szórakozását is kurvára elcseszi az ember. Nem menő nálam az IHB (iszunk-hányunk-belefexünk).

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.01.04. 09:29:20

jesszus, köszönöm srácok, ez egy elég komoly verseny lett, erre nem számítottam :)

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.01.04. 12:28:21

biztos én vagyok túl sekélyes, de a csaj tánc közben véletlen lefejelése, majd a vértől hányás és elájulás, azért ez megmelengeti a szívem, gyönyörű jelenet lehetett :)

silly 2008.01.04. 14:25:47

:: c p 2008.01.04. 01:58:52 ::

Most válaszolhatnám, hogy keresztül láttál rajtam, s hogy csak egy aprót tévedtél: a gyermekprostik helyett legkedvesebb rokonod pénzét számolgattam amit a numeráért adott, de nem teszem, csak elnézőn hallgatok ;)

c p 2008.01.04. 16:34:08

::silly 2008.01.04. 14:25:47::

dehát nem hallgatsz, hanem a legkedvesbb rokonomat szapulod épp, ami - tekintve, h. Ő nincs itt, h. frappáns repostjával elkenje szádat - mérsékelten sportszerű...
süti beállítások módosítása