kakamátyás 2008.08.03. 22:25

koszos-e?

biztos velem van a baj, de én pl ritkán hugyálom le a pöcsöm, viszont mindent összefogdosok, ami a kezem ügyébe kerül, így felmerül a kérdés, mér hugyálás után mosunk kezet, mér nem előtte? Hiszen a tök koszos-bacis kezünkkel simán összefogdossuk a fütyköst, több értelme lenne előtte kezetmosni, nem-e, érdekes dolgok ezek...

A bejegyzés trackback címe:

https://porkeporke.blog.hu/api/trackback/id/tr39599072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. K. J. phd. 2008.08.04. 14:57:29

nincs új a nap alatt.
ezt már az öreg Torrente is megmondta tíz éve.
www.imdb.com/title/tt0120868/

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.08.04. 17:42:10

annyi a mentségem, hogy nem emlékszem másra abból a filmből, hogy felajnlotta egy fiatalembernek, hogy verjék ki egymásnak, mert úgy szórakoztatóbb.

Máté · http://www.mattskinner.sarok.org 2008.08.05. 13:57:21

Ezt mondom én mindenkinek!

Én speciel előtte mosok mindig kezet. A múltkor az egyik kolléga megszólt h., nem mosol kezet vizelés után. Mondtam, neki "Ne haragudj, de én már 4 éves korom óta tudok úgy pisilni, hogy nem vizelem le a kezemet!"

Zoknika 2008.08.20. 20:13:07

Erre halottam egy falusi eszmefuttatást:

-Te nem mosol hugyozás után kezet?
-Mé, há' nem koszos a faszom...
süti beállítások módosítása