Asszem nem kell mondanom, hogy szoktam nezetni, hiszen. De valszeg ez nem lesz mindig így, hiszen szolgáltatót váltottam, úgyhogy minimum másfél hónapig nem lesz netem.

Kezdődött ott, hogy az invitel küldött egy levelet (e-maileset), hogy 5 havi tartozás jött össze az elmúlt 4 évben összevissza, és kikapcsolnak a gecibe ha nem fizetem be. Jogos teljesen, én már csak ilyen faszjancsi vagyok, elfelejtek befizetni dolgokat. találtam is otthon két csekket, be is fizettem rögtön, aztán gondoltam, majd küldenek még ozt megoldjuk valahogy. Hát nem, a befizetés után pár nappal ki is kapcsoltak, hívom őket, hogy ez mi, mondják is, hogy 3 havi tartozásod van köcsög, jóhogy kikapcsolunk. hát, érteni nem értem, de végülis jogos.

Na, látom a t-comos hirdetést, tv-internet-telefon egyben olcsóért, remek, ez kell nekem, dec elején be az ügyfélszolglálatra, kérek olyat, sima ügy (bár fura volt, hogy 1,5 órát kellett várnom egy töküres üfgyfélszolgálaton, és az utolsó csip-csup ügy is hamarabb elintéződött mint az új szerződés, de mindegy), az ügyfélszolálatos tündér pofa, minden simán ment, küldjek szolgáltatóváltásos felmondást az invitelnek, mondta, oztán pár hét múlva kapok smst-hogy megtörtént a szolgáltatóváltás, és csak ebből fogom észrevenni, mert más nyoma nem lesz.

Ezután egy hónappal telefonáltam t-comnak (mér is kell 40 percet várnom egy telefonos ügyfélszolgálatra??), mondták, hogy örülnek nekem, de szerződésem az nincs náluk. Ja, de van, de érvénytelen, úgyhogy el sem indult a folyamat. de ha akarom kijavítjuk és onnan már sima ügy. akartam.

Következő körben (rá egy héttel kb) kiderült, hogy mivel én az eurowebbel (a t-comosok így hívják, hiszen ez van a szerződésemben, az nem baj, hogy a cég már évekkel ezelőtt megszűnt) már túl régen állok kapcsolatban, az én modemem nem olyan, ezért mindkét oldal lemondott rólam, kapjam be. De ő okosabb mint az átlag ügyfélszolgálatos, meg ott van már 3 milliárd éve, úgyhogy ő tudja a tutit (5 ügyfélszolgálatosból 5 ezt mondta, mellékesen mind mást), a többi hülye (nem tudom világos-e, mindenkinek ötletei vannak, mi a teendő, nincs mindenek fölött álló igazság, nevezzük mondjuk folyamatnak), ha küldök sima felmondást az Invitelnek, akkor megoldják, szerinte.

Elküldtem. jan 18-án ki is kapcsolták a netet, ahogy kell. Hívom a T-comot, hogy akkor mivan. mondják, hogy amíg él az internetem az előző bandával, addig kussoljak. Dehát nem él. Dehogynem, ő látja, ott van, bizonyítsam be hogy nem úgy van. ok, és ha majd bebizonyosodik, akkor mivan? akkor, 30 nap eltelik, oszt meglátjuk. hm. tehát reménykedhetek, hogy a tökéletesen pöpec, észrevehetetlen átállás 30 nap szünnettel megúszható? Ja.

Invitel nem ad ki adatot arról, hogy ők mit kommunikálnak egymással, nem ad másolatot arról, hogy megszüntették a szolgáltatást, csak egy számot a nyilatkozatról. T-com (ja, invitel ügyfélközpontú, bár 6 után nincs ügyfélszolgálat, viszont nap közben fél percen belül felveszik a telefont, a t-comnál nem tudtam ezt fél óra alá vinni, napi 2-3 kör, számolgassatok) ien, tényleg jött egy ilyen számú izé, 15 napon belül feldolgozzuk, utánna majd meglátjuk mi lesz, hívjam őket fel 2 hét múlva. Akkor az a 30 nap igazándiból 45 nap? hát ja. De csak ha minden klappol. És a folyamat még el sem indult...

A bejegyzés trackback címe:

https://porkeporke.blog.hu/api/trackback/id/tr73893388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bl4ze 2009.01.30. 16:05:59

az euroweb 1 azaz 1 eve szunt meg nem evekkel ezelott, 20080101-en olvadt be az Invitelbe a Pantel, Hungarotel kiseregeben

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.30. 16:15:50

Höhö, nem fizeted be a számlát, kikapcsolnak, erre okosan átmész másik szolgáltatóhoz.
Nem-e lett volna egyszerűbb befizetni a tartozást (amit úgyis behajtanak rajtad), bemutatni az igazolást, és aznap visszakapcsolnak?

Isten nem ver bottal :)

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2009.02.01. 13:58:31

@bl4ze: és? ez válasz arra, mér nem tud erről a t-com?

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2009.02.01. 14:00:28

@szmoker: a két sztori nem függött össze, csak megemlítettem, amit említettél az történt, meglepő gyorsasággal (kb 1 nap), az invitel ügyfélszolgálatával semmi bajom.

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2009.02.02. 16:10:47

Na, felhívtam a t-com-t, hogy is állunk, 3 emberrel beszéltem, mire kiderült, hogy most vagyunk nullán, megszünt az invitelem, minden fasza, akár alá is írhatjuk a szerződést... he? dehát mér. mert amikor elindult a folymat, éés kiderült, hogy még él az előző szolgáltatóval a vonal (már nem élt), akkor automatikusan leállt a folyamat. de ha bemegyek az ügyfélszolgálatukra személyesen...
süti beállítások módosítása